Yine büyük bir iştahla serin ve bir o kadar da ıslak sikini yalamaya başladım Efendim in. Kız evde olmasa gel sik demek yani. Bir ara Selinin uzandığı masadan; -“Yavaş sikin biraz. heyecanlandım iyice ve korktum. Hem sarhoştum hem de hala çok utanıyodum. Tutun şunu boşa akmasın.

Çocuktuk daha ama zevk alıyorduk cinsellikten. iki dakika kadar böyle devam etikten amatör sonra omuzlarımdan tutup kaldırdı beni tekrardan dudaklarıma yapışıp kalçalarımdan kavrayarak kucağına kaldırdı bacaklarımı beline sardım o şekilde beni kanardaki kayanın dibine kadar götürdü. Kurulanıp edanın işini bitirmesini izliyordum ki eda sende temizle deyince olayın farklılığını anlamış oldum

. Bende ayağımı kaanın üstünden atıp hafif öne eğildiğim gibi ersinin penisimi tutup deliği ayarlamasıyla yüklenmem bir oldu. Üçü beraber dönmüşler eve. Emre ile buluşacağımız cafeye geldiğimde beni bekliyordu. ” Dedi Ahmet. Nolur Nilay Abla sende gel müsait misin,gelir misin? Tamam Emre seni alır Tülin Ablada gelecek. Yan çevirip bacağını ayırarak arkadan içine giriyorum.

O sızdı gitti, ayı gibi homurdanarak en az iki gün uyur, dünya yansa uyanmaz!” dedim ve Kaya’ya sımsıkı sarılıp dans etmeye başladık. Dere kenarına doğru beş kız koşarak gidiyorduk,gördüğüm kadarı ile onlarda Ahmeti eğlenceye hazır hale getirmişlerdi. parmağımı ağzıma götürüp güzelce tükürükledim. Önce umursamadım, yanlışlıkla değmiştir diye evde sikiş düşündüm

. Lan zaten bedava sevgilisini sikiyor sikiyosun, bak benim elim tertemiz sarışın sikişken hatunlar filan diye üsteleyince, yapıverdim. External image Götümün deliği biraz alıştıktan sonra, ben başladım götümü hafif hafif ileri geri oynatmaya. Ama bu bile benim gözlerimi almaya yetti.

Erkek zevk içinde uçarken gencecik, taş gibi amatör ifşalar bir hatunun aletini elinde yükseltmesi sevgilisini sikiyoroldukça seksiydi. Şimdi Ademe sakso çeken sarışın sikişken hatunlar kadının kim olduğunu daha çok merak etmiştim. genç kızO gelirken penisimin görüntüsü beni şoke etti. Ben, “Kemal abi çıkarrr, yanıyor götüm!” diye yalvarmaya devam ederken, piç kalanını da öyle bir soktu ki, acıdan geberiyorum sandım, beynimde şimşekler çaktı, nefes bile alamıyordum.

Cemilin Semihanın amını avuçlayıp baş parmağını göt deliğine soktuğunu görüyordum. Tohumlarımın içine dolduğunu hissetmek, Gül’ün da iyice çıldırmasına neden oldu. Aileside memleketde kalıyor,burada kendisi tek başına bir ev tutmuş. Pek konuşmuyor sevişirken. Aslında ikimizde anlamıştık Masör emre karımın arkadaşını oldukça mutlu ediyordu ki kadın her hafta masörü çağırıyordu. Meral’i bunlar tost yaptıklarında kız ağlıyordu.

Çok hoşuma gitmişti. Bende seni kendim için saklıyorum. Ben de zevkle soyundum, inci amatörhanıma bayılmıştım. Dezavantajı genç kızı evde sikiyorşuradaydı ben insanları pek sevmezdim avantajı iste şuydu annem ince zayıf hatunlar normalde harika yemek yapar ama misafir geldiğinde tabiri caizse döktürürdü. Baktım ortam güzelleşmeye başlamış ve görüntüde herkez halinden nazlanıyor görünsede,memnun görünüyordu.

O konuşmalar içinde ilginç şeyler söyledi bana. Arkadaş halden anlıyormuş, sorun yapmadı. O zaman hiç vakit kaybetmeyelim diyerek sertçe dudaklarına saldırıyor herif. Bisexual durumumu bilen kimse yoktu bilinmem halinde benim için çok kötü sonuçları olurdu bu olayın. Hani cidden kardeşim diye gördüğüm bir insandı.

4K, full HD porno film uzun gibi diğerinden, beyaz tenli, zayıf ve hiç kıl görünmüyor vücudunda. Terden sırıl sıklam olmuşlardı ve nefes nefeseydiler. Elim ayağım birbirine evde sikiş dolaştı hemen hazırlandım, az olan kıllarımı aldım sonra taksim’e gittim orda evini aradım sonunda buldum aradım telefonunu kapıdayım dedim offf orospum ayağıma kadar geldi dedi. Ama yinede dik bir şekilde duruyodu.

Canıma minnet bu kamera açısı ile aralanmış kusursuz bakire amcığı ve belli bile güzel göğüs olmayan göt deliği karşımda. ” Eniştem bunun tek seferlik olmayacağından heyecan duymuş olacak ki bana sıkı sıkı sarıldı. İnleye inleye ikimiz aynı anda boşaldık. ben işinin uzun süreceğini düşündüğüm için hazır olunca kapıyı çalmasını istedim. Ara ara elimi tutsa, sıksa da “hadi çıkar, canım yanıyor” dese de şak şak seslerinde götüne boşaldım.

Sonraki Porno
Onceki Porno
Paylaş Kanks! Dostların da Sevinsin ;)

SEN OLSAN NASIL SİKERDİN?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir