Ciddi olup olmadığını anlamak için yüzüne baktım. Dayanamamış sarılmıştı mutfakta karısı onu hızlıca itip eline geçirdiği bıçakla üzerine yürümüştü amı delik “Ulan bir daha bana dokunmaya kalkarsan bıçaklarım seni, bana dokunmandan iğreniyorum” bir şey demedi. ünlü firikik Karşıya bakıyordu. Duş aldıktan sonra Hakan’la birlikte uzanıyorduk. Cevabı yazarken arada bir bana bakıp gülümsüyordu. Koluna girdi kasaya küçük göğüslü genç kızlar bindirdi.

Ne zaman müsait olsam eşim ve çocuklarımla giderdim. Şap şap sesleri devam ederken içinden aletimi çıkarmadan buseyi tutup yatağa yatırdım. A 2-3 kere sipariş değiştirip iyice oyalanıyordu ben niyetini anlamıştım ama elimden bir şey gelmiyordu simdi almadan dönsem bu kadar bekledikten sonra Ayşe kesin götü sikilmiş mısırı sorardı, zaten sıra bana iri memeli , büyük göğüslü gelmek üzereydi. İleri gitmedikleri için çok ses etmiyordum. Adam işi bitip de doğrulunca acaba sırada ne var diye düşünecek oldu

Kaygan p şeftali amcıklı enisi benimkiyle buluştuğunda, artık hazzın en tepesindeydim ben. .  Tahir o akşam dışarı çıkmış ünlü firikik ve eve dönmemişti. Özel ders öğrencim Murat’ı düşünüyor, bir elimle mememin ucunu sıkarken, diğer elimle vajinamı okşuyordum.

Bir sex tanrıçası gibiydin dün akşam. O parayla bir sürü seksi kıyafetler aldı Niran kendine. neyse kucak dansı gay, ibneler,godoş kocalar falan derken şansımı biraz daha zorlayıp kızı öne hafifçe kaldırdım tekrar geri çekmele birlikte sikim kızın amından içeri şak. Kardeşim simay kendisi benden üç yaş küçüktür. Ertesi götü sikilmiş büyük yarraklı gün Murat gene geldi. O küçük göğüslü genç kızlar evde yokken ne yaptığımı biliyordu ve annesini kıskanıyordu.

Daha okulun bahçesinde arabamdan iner inmez yine tüm gözler üzerime kilitlendi. Benim kazanamama üzülseler de o gün aybükenin kazanma durumunu kutlamaya karar verdik. . Hamile olduğu için ilaç vermek istemedim. . Tahir tekrar geldi, kağıt peçete getirmişti. Güven abi çay katmış, uzattı bana. Arada bir iki tane de tokat patlatıyordu yüzüme. siki o kadar şişmişti ki, pantolonunu zorluyordu. Çok sıcak çok dar.

Amını parmaklayarak yalamaya başladım. Zehra’ya mesaj atma fikri aklımdan çıkmıyordu ama bir taraftan içimde pişmanlık vardı. Üniversite mezunu. . Ateş gibi yanıyordu her yerim. dedem pek konuşmaz cok nadir konuşurdu. . Kendime doğru çekince amı delik götü açığa çıkmıştı, alttan pompalamaya başladım, sosyete amcığı kasıklarım götüne şiddetle çarptıkça, ‘Şlap, şlap!’ sesleri içeriyi dolduruyordu. Sonra sikimin kafası tamamen o daracık götüne girdi ve hafif hafif sokmaya başladım.

Bana, geçen seneye kadar İsveç’de yaşadığını, kocasını iş kazasıyla kaybettiğini, yüklü bir miktar tazminat aldığını, iri memeli , büyük göğüslü bunun dışında her ay da maaş gibi bir ücret yatırdıklarından bahsetti. Sırf evden uzaklar ve yengem ile baş başa kalacam bunu düşündükçe içim kıpır kıpır oluyordu. Ortada enteresan bir durum vardı. sonra yavaşça hepsini soktu. Bunun üzerine kapıyı açıp kıllı amcıklar içerdeki banyonun lambasını yaktım

Sonraki Porno
Onceki Porno
Paylaş Kanks! Dostların da Sevinsin ;)

SEN OLSAN NASIL SİKERDİN?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir